Предпазващи сърдечносъдовата система

Специалистите са единодушни, че за да имате правилно функционираща сърдечносъдова система, в менюто ви трябва да присъства добро количество плодове, зеленчуци, морски дарове, зърнени и бобови храни. Не бива да пропускате също така и лука, чесъна, ядките и зехтина.

Стомашни киселини

Неправилното хранене и редица други заболявания могат да ни навлекат изключително неприятни стомашни киселини. Ще облекчите състоянието си, ако хапвате редовно банани и си правите прясно изцеден сок от моркови и зеле.

Повишаване на имунитета

В студените месеци, освен да се облечем добре, е важно и да разнообразим хранителното си меню, за да избегнем многобройните вируси около нас. Сезонът предполага консумацията на много моркови, спанак, червени чушки и тиква.

Срещу депресия

Студът, за съжаление, влияе изключително негативно и върху настроението на повечето хора. За да подобрите настроението си и да избегнете черните мисли, хапвайте черен шоколад, бадеми, бразилски орехи и слънчогледови семки.

Антиканцерогенна превенция

Добре е да не пропускаме храните, които биха могли да ни превентират срещу развитието на ракови клетки. И въпреки че доматите през този сезон не са за предпочитане, а боровинките за замразени или консервирани, освен тях за целта можете да включите зелен чай, червено вино, сьомга и различни пълнозърнести храни.

Противовъзпалителни храни

Ако вече имате нужда от хранително подкрепление, за да се пребори организмът ви с настоящо възпаление, не пренебрегвайте противовъзпалителните свойства, които може да ви донесе едно кулинарно меню, обогатено с фъстъци, лешници, броколи и авокадо.

Както и да решите да се храните през ноември, не забравяйте да го правите редовно и да разнообразявате използваните хранителни продукти, за да доставяте на организма си необходимите му ценни вещества, за да функционира правилно.